VAKKR8

Twee jaar geleden lanceerden we, tijdens onze Participanten Bijeenkomst aan de Oesterdam, de naam Vakkr8. De reden hiervoor was dat veel van onze relaties niet goed wisten wat onze organisatie doet. En sterker nog, we konden het vaak zelf ook niet goed uitleggen. Het was los zand. Tijdens een heidag met het midden management en MT van onze groep, concludeerden we dat er geen verbinding was tussen de verschillende entiteiten en hun diensten. Daar brachten we verandering in!

Vakkr8 ontstond, het verbindende logo van alle merken binnen onze groep. Zeg maar de Unilever of AB InBev van onze diensten in Zuid-West. Daarbij is Vakkr8 de Unilever en Bouwmensen de Calvé Pindakaas ; ) We ontwierpen een folder en een website, met daarop heel duidelijk de definitie van onze drie pijlers:

  • Opleiden (praktijkgericht opleiden)
  • Ontwikkelen (scholing)
  • Werken (arbeidsbemiddeling)

De wereld om ons heen verandert continu. Wij moeten alert blijven en meebewegen, om relevant te zijn en om voorop te blijven. De komende jaren werken we verder aan de positionering van Vakkr8 en bouwen we aan onze mooie organisatie.